Padidinkite savo buvimą internete naudodami „Pinterest for Business“.

Sukurti 25 gegužės, 2024
pinterest verslui

Kaip verslo savininkui skaitmeniniame amžiuje, labai svarbu užsitikrinti tvirtą buvimą internete, kad pasiektumėte platesnę auditoriją. Viena platforma, galinti labai prisidėti prie jūsų sėkmės internete, yra „Pinterest“. Dėl savo vizualiai patrauklios sąsajos ir didžiulės vartotojų bazės „Pinterest“ gali padėti reklamuoti jūsų produktus ar paslaugas unikaliu ir patraukliu būdu. Šiame straipsnyje paaiškinsiu, kaip sukurti Pinterest verslo paskyrą ir pasidalinsiu vertingais patarimais, kaip panaudoti šią platformą, kad padidintumėte savo buvimą internete.

„Pinterest“ naudojimo verslui pranašumai


Pinterest nėra tik dar viena socialinės žiniasklaidos platforma; tai galingas įrankis, galintis pritraukti srautą į jūsų svetainę, padidinti prekės ženklo žinomumą ir galiausiai padidinti pardavimą. Turėdamas daugiau nei 400 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje, „Pinterest“ suteikia didžiulę auditoriją jūsų verslui. Be to, „Pinterest“ vartotojai aktyviai semiasi įkvėpimo ir idėjų, todėl tai yra ideali platforma vizualiai patraukliai pristatyti jūsų produktus ar paslaugas.

„Pinterest“ verslo paskyros nustatymas

Norėdami pradėti naudotis Pinterest verslui, turite susikurti Pinterest verslo paskyrą. Paskyros sukūrimas yra nesudėtingas procesas, kuris prasideda apsilankius „Pinterest Business“ svetainėje ir paspaudus mygtuką „Prisijungti kaip verslui“. Iš ten būsite paraginti įvesti savo įmonės pavadinimą, el. pašto adresą ir slaptažodį. Kai atliksite šiuos veiksmus, „Pinterest“ padės jums sukurti profilį, įskaitant įmonės logotipo, glausto aprašo ir svetainės URL pridėjimą.

Sukurkite patrauklų Pinterest profilį

Jūsų Pinterest profilis yra jūsų verslo veidas platformoje, todėl labai svarbu, kad jis būtų patrauklus ir profesionalus. Pradėkite pasirinkdami akį traukiančią profilio nuotrauką, kuri reprezentuoja jūsų prekės ženklą. Tada parašykite glaustą ir patrauklų biografiją, kurioje aiškiai nurodoma, kas yra jūsų verslas. Naudokite su savo pramone susijusius raktinius žodžius, kad optimizuotumėte savo profilį paieškos sistemoms. Galiausiai, nepamirškite įtraukti nuorodos į savo svetainę, kad padidintumėte srautą ir potencialius klientus.

Kaip optimizuoti „Pinterest“ lentas, kad būtų užtikrintas maksimalus matomumas

Pinterest lentos yra puikus būdas tvarkyti turinį ir padaryti jį lengvai atrandamą Pinterest naudotojams. Kurdami lentas pasirinkite aiškius ir aprašomus pavadinimus, kurie tiksliai atspindi turinį. Prie kiekvienos lentos būtinai pridėkite aprašymą, kuriame gausu raktinių žodžių, kad pagerintumėte jos matomumą paieškos sistemose. Be to, suskirstykite smeigtukus į atitinkamas kategorijas, kad naudotojams būtų lengviau rasti tai, ko jie ieško. Atminkite, kad kuo labiau sutvarkytos ir optimizuotos lentos, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų turinys bus matomas ir bendrinamas.

Geriausia produktų / paslaugų prisegimo ir reklamavimo praktika

Kai reikia prisegti ir reklamuoti savo produktus ar paslaugas Pinterest, svarbu rasti pusiausvyrą tarp savireklamos ir vertingo turinio pateikimo. Nors labai svarbu pristatyti savo pasiūlymus, taip pat labai svarbu pateikti įkvepiantį ir informatyvų turinį, kuris atitiktų jūsų tikslinę auditoriją. Be to, naudokite aukštos kokybės vaizdus ir patrauklius aprašymus, kad patrauktumėte vartotojų dėmesį ir paskatintumėte jų įsitraukimą. Bendradarbiavimas su influenceriais arba varžybų organizavimas taip pat gali padėti padidinti smeigtukų matomumą ir išplėsti pasiekiamumą.

pinterest verslui 2

Rich Pins naudojimas smeigtukų patobulinimui

Rich Pins yra išplėstinė Pinterest funkcija, leidžianti pateikti daugiau konteksto ir informacijos apie savo smeigtukus. Yra keturių tipų turtingi smeigtukai: produktų smeigtukai, receptų smeigtukai, straipsnių smeigtukai ir programų smeigtukai. Kiekvienas smeigtuko tipas suteikia unikalių privalumų, atsižvelgiant į jūsų verslo tipą. Pavyzdžiui, produkto smeigtukai leidžia įtraukti informaciją apie kainas ir prieinamumą realiuoju laiku, todėl vartotojams lengviau priimti sprendimus dėl pirkimo. Naudodami turtingus smeigtukus galite pagerinti naudotojo patirtį ir pateikti vertingos informacijos, skatinančios įsitraukimą ir konversijas.

Stebėkite ir analizuokite „Pinterest“ metriką

Norint įvertinti jūsų Pinterest rinkodaros pastangų sėkmę, labai svarbu stebėti ir analizuoti savo Pinterest metrikas. „Pinterest“ yra integruotas analizės įrankis, suteikiantis vertingų įžvalgų apie jūsų auditoriją, įtraukimą ir našiausius smeigtukus. Stebėdami šias metrikas galite nustatyti tendencijas, suprasti savo auditorijos pageidavimus ir atitinkamai pritaikyti turinį bei strategijas. Be to, apsvarstykite galimybę naudoti trečiųjų šalių analizės įrankius, kad geriau suprastumėte savo Pinterest našumą ir priimtumėte duomenimis pagrįstus sprendimus optimizuoti rezultatus.

Reklamuojami smeigtukai: reklamavimas Pinterest verslui augti

Jei norite perkelti savo Pinterest rinkodarą į kitą lygį, apsvarstykite galimybę naudoti reklamuojamus smeigtukus. Reklamuoti smeigtukai yra mokami skelbimai, rodomi vartotojų sklaidos kanaluose, paieškos rezultatuose ir susijusiuose smeigtukuose. Jie leidžia pasiekti platesnę auditoriją ir padidinti smeigtukų matomumą. Kurdami reklamuojamus smeigtukus būtinai pasirinkite patrauklią vaizdinę medžiagą, tinkamus raktinius žodžius ir įtraukiančius aprašymus. Reguliariai stebėkite reklamuojamų smeigtukų našumą ir atlikite reikiamus koregavimus, kad optimizuotumėte savo reklamos kampanijas, kad jos būtų kuo efektyvesnės.

„Pinterest“ integravimas su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis

Norint maksimaliai padidinti jūsų „Pinterest“ rinkodaros pastangų poveikį, svarbu „Pinterest“ integruoti su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis. Kryžminis „Pinterest“ turinio reklamavimas tokiose platformose kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ gali padėti pritraukti daugiau srauto į jūsų Pinterest lentas ir padidinti įsitraukimą. Be to, suteikite vartotojams galimybę lengvai bendrinti jūsų smeigtukus įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose, pridėdami socialinio bendrinimo mygtukus į savo svetainę ar tinklaraštį. Sujungę savo Pinterest buvimą su kitais socialinės žiniasklaidos kanalais, galite sukurti darnų buvimą internete, kuris pasiektų platesnę auditoriją.

Patarimai, kaip pritraukti srautą į savo svetainę naudojant Pinterest
Pinterest yra ne tik platforma jūsų produktams ar paslaugoms pristatyti; tai taip pat yra galingas įrankis srautui į jūsų svetainę pritraukti. Norėdami padidinti „Pinterest“ svetainės srautą, pirmiausia įtraukite savo svetainės URL į „Pinterest“ profilį ir smeigtukus. Optimizuokite smeigtukus naudodami atitinkamus raktinius žodžius ir įtikinamus aprašymus, kurie vilioja vartotojus spustelėti ir patekti į jūsų svetainę. Be to, apsvarstykite galimybę sukurti vizualiai patrauklią grafiką, specialiai sukurtą „Pinterest“, kuri nukreiptų vartotojus į atitinkamus tinklaraščio įrašus, nukreipimo puslapius ar produktų puslapius jūsų svetainėje. Įgyvendindami šias strategijas galite pritraukti daugiau lankytojų į savo svetainę ir padidinti savo galimybes paversti juos klientais.

Išvada: „Pinterest“ verslui – galingas internetinio buvimo įrankis

Apibendrinant galima pasakyti, kad Pinterest verslo paskyros sukūrimas gali žymiai padidinti jūsų buvimą internete ir padėti pasiekti platesnę auditoriją. Sukurdami patrauklų profilį, optimizuodami lentas, strategiškai prisegdami ir naudodami pažangias funkcijas, pvz., turtingus smeigtukus ir reklamuojamus smeigtukus, galite maksimaliai padidinti savo Pinterest rinkodaros pastangų poveikį. Be to, „Pinterest“ integravimas su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis ir srauto į savo svetainę pritraukimas naudojant „Pinterest“ gali dar labiau padidinti jūsų matomumą ir augimą internete. Pasinaudokite Pinterest galia verslui ir atverkite naujas savo prekės ženklo galimybes skaitmeniniame pasaulyje.

Idealus smeigtuko dydis Pinterest yra 1000 x 1500 pikselių, kaip rekomenduoja Pinterest. Tačiau standartinis santykis 2:3 taip pat priimtinas.
Patartina vengti aukštesnių smeigtukų, nes Pinterest linkęs juos nupjauti mobiliajame kanale

Kasdien rekomenduojama sukurti nuo 3 iki 5 naujų smeigtukų. Esant laiko apribojimams, per savaitgalį galima sukurti 20–25 kaiščius.
Parinkties „paskelbti vėliau“ naudojimas gali padėti efektyviai valdyti paskelbimo tvarkaraštį

„Pinterest“ yra naudingas įmonėms, nes siūlo organinį pasiekiamumą, leidžiantį nuolat generuoti naujus lankytojus, potencialius klientus ir parduoti.
Labai svarbu strategiškai panaudoti „Pinterest“ prisegiant pelningą turinį, sukuriant pelningą profilį ir naudojant tinkamus raktinius žodžius, siekiant maksimaliai padidinti verslo augimo potencialą.