„Instagram“ iš paprastos dalijimosi nuotraukomis programėlės tapo visapusiška rinkodaros galia, o svarbus šios evoliucijos aspektas yra „Instagram Story“ funkcija. Kaip turinio kūrėjas ar rinkodaros specialistas, šio įrankio svarbos negalima pervertinti. Tai dinamiškas būdas dalytis savo gyvenimu, reklamuoti savo prekės ženklą ir susisiekti su savo auditorija asmeniškesniu ir artimesniu būdu. Šiame išsamiame vadove pateiksiu jums strategijas ir patarimus, kaip maksimaliai padidinti „Instagram Story“ peržiūrų skaičių ir užtikrinti, kad jūsų turinys pasiektų platesnę auditoriją.
Kai 2016 m. rugpjūčio mėn. buvo pristatytos „Instagram Stories“, jos pakeitė žmonių naudojimąsi platforma. Istorijose yra 24 valandų langas, skirtas dalytis akimirkomis skaidrių demonstravimo formatu, kuris išnyksta po dienos. Šis trumpalaikis pobūdis sukuria skubos ir išskirtinumo jausmą, verčia žiūrovus reguliariai įsijungti.
„Instagram Stories“ svarba akivaizdi, kai jos yra programos viršuje, užtikrinant, kad jos būtų pirmas dalykas, kurį vartotojai pamatys atidarę „Instagram“. Įmonėms ir influenceriams pasakojimo formatas leidžia sklandžiai integruoti rinkodaros pranešimus, netrikdant vartotojo patirties.
Be to, istorijos gali paskatinti įsitraukimą per interaktyvias funkcijas, tokias kaip apklausos, klausimai ir braukimo aukštyn nuorodos, sukurdamos abipusį dialogą tarp plakato ir auditorijos. Toks sąveikos lygis yra neįkainojamas norint sukurti lojalių sekėjų bazę ir suprasti savo auditorijos pageidavimus.
Prieš gilinantis į peržiūrų didinimo strategijas, labai svarbu suprasti, kas yra „Instagram Story“ peržiūros ir kaip jos skaičiuojamos. Peržiūra užregistruojama, kai kas nors žiūri jūsų istoriją. Nesvarbu, ar jie žiūri ją sekundės dalį, ar skiria laiko peržiūrėti visą istoriją, tai laikoma vienu peržiūra.
Istorijos rodinių mechanizmo supratimas gali padėti įvertinti turinio sėkmę. Pavyzdžiui, jei po kelių pirmųjų kadrų daug žiūrinčiųjų pasitraukia, tai gali reikšti, kad pradinis turinys nėra pakankamai įtraukiantis, kad juos domintų.
„Instagram“ taip pat teikia pirmenybę istorijoms iš paskyrų, su kuriomis vartotojai dažniausiai bendrauja. Tai reiškia, kad dėl nuoseklaus įtraukimo jūsų istorijos gali būti labiau pastebimos jūsų sekėjų sklaidos kanaluose, o tai dar labiau padidins jūsų galimą peržiūrų skaičių.
„Instagram Story“ peržiūrų padidinimas gali turėti daug naudos, ypač jei naudojate platformą prekės ženklo reklamai arba kaip influenceris. Pirma, padidėjus peržiūroms gali padidėti įsitraukimo rodikliai, o tai labai svarbu norint padidinti jūsų buvimą platformoje.
Antra, daugiau peržiūrų gali paversti daugiau parodymų. Jūsų istorijos sulaukia daugiau dėmesio, todėl didesnė tikimybė, kad jos bus rodomos puslapyje „Naršyti“ ir gali pasiekti tūkstančius nesekančių žmonių.
Galiausiai, jei jūsų pasakojimai bus daug žiūrovų, tai gali pritraukti partnerystės ir rėmimo. Prekės ženklai visada ieško influencerių, turinčių aktyvią ir įsitraukusią auditoriją. Parodydami, kad jūsų turinys reguliariai patraukia daugelio žiūrinčiųjų dėmesį, jūs save laikote patraukliu partneriu įmonėms, norinčioms reklamuoti savo produktus ar paslaugas.
Yra keletas įrankių ir programų, skirtų padėti anonimiškai peržiūrėti „Instagram“ istorijas ir sekti savo žiūrimumo analizę. Kai kurie populiarūs Instagram Story peržiūros įrankiai yra Story Saver, InStory ir StoriesIG. Šie įrankiai siūlo įvairias funkcijas, pvz., galimybę žiūrėti istorijas vartotojui nežinant, atsisiųsti istorijas, kad galėtumėte žiūrėti neprisijungus, ir analizuoti, kurios istorijos veikia geriausiai.
Tokios programos kaip „Insights for Instagram“ ir „Ghostery“ teikia išsamią jūsų „Instagram“ veiklos analizę, įskaitant istorijos rodinius. Jie gali padėti geriau suprasti auditoriją ir atitinkamai patobulinti turinio strategiją.
Nors šie įrankiai gali būti naudingi, svarbu juos naudoti atsakingai ir gerbti naudotojų privatumą. Atminkite, kad pagrindinis tikslas yra patobulinti savo turinį ir padidinti teisėtą dalyvavimą.
Norėdami naudoti „Instagram Story“ peržiūros priemonę, paprastai turite įvesti paskyros, kurios istorijas norite peržiūrėti, naudotojo vardą. Įvedus naudotojo vardą, įrankis parodys galimas istorijas, kurias galėsite žiūrėti arba atsisiųsti.
Kai kurie žiūrintieji leidžia anonimiškai naršyti istorijas, o tai gali būti naudinga atliekant konkurencinę analizę arba stebint rinkos tendencijas, neįspėjant kitų paskyrų apie jūsų susidomėjimą.
Tačiau pagrindinis „Instagram Story“ žiūrovo naudojimas turinio kūrėjo požiūriu turėtų būti konkurentų analizė ir įkvėpimas kurti turinį. Stebėdami istorijų tipus, kurie įgauna trauką jūsų nišoje, galite gauti idėjų savo strategijai.
Norėdami padidinti „Instagram Story“ peržiūrų skaičių, pradėkite išnaudodami visas galimas Stories formato funkcijas. Naudokite lipdukus, filtrus ir interaktyvius elementus, pvz., apklausas ir viktorinas, kad turinys būtų patrauklesnis.
Kitas patarimas – skatinti tiesioginį bendravimą su savo istorijomis. Užduokite žiūrovams klausimų ar jų nuomonės ir pasidalykite jų atsakymais kitose istorijose. Tai gali sukurti bendruomenės jausmą ir paskatinti daugiau žiūrovų dalyvauti.
Nuolatinis paskelbimas taip pat gali padėti padidinti istorijos peržiūrą. Kuo dažniau skelbsite, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų istorijos bus rodomos jūsų sekėjų istorijų sklaidos kanalų pradžioje, o tai padidins galimybę juos pamatyti.
Įtraukiančių „Instagram“ istorijų kūrimas prasideda nuo auditorijos supratimo ir tai, kas jai įdomu. Naudokite aukštos kokybės vaizdus ir išlaikykite nuoseklią estetiką, atitinkančią jūsų prekės ženklą ar asmeninį stilių.
Papasakokite istoriją su pradžia, viduriu ir pabaiga, kad žiūrovai užsikabintų. Nesvarbu, ar tai būtų žvilgsnis į savo dienos užkulisius, pamoka ar keletas susijusių patarimų, įsitikinkite, kad yra aiškus pasakojimas.
Galiausiai pasinaudokite įvairiomis „Instagram“ istorijos funkcijomis. Naudokite muziką, kad sukurtumėte nuotaiką, pradėkite tiesiogiai, kad prisijungtumėte realiuoju laiku, ir pažymėkite kitas paskyras, kad padidintumėte savo pasiekiamumą.
Paskelbimas tinkamu laiku gali labai paveikti jūsų „Instagram“ istorijų matomumą ir įtraukimą. Nors geriausias laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų auditorijos įpročių, bendrieji modeliai rodo, kad skelbimas pietų metu (11–13 val.) ir vakarais (19–21 val.) gali būti efektyvus.
Planuodami paskelbimo tvarkaraštį atsižvelkite į savo auditorijos laiko juostas ir tvarką. Naudokite „Instagram Insights“, kad analizuotumėte, kada jūsų sekėjai yra aktyviausi, ir eksperimentuokite su paskelbimo laiku, kad sužinotumėte, kas jums labiausiai tinka.
„Instagram“ istorijų ir vaizdo įrašų atsisiuntimas gali būti naudingas norint pakeisti turinį arba išsaugoti prisiminimus. Norėdami išsaugoti turinį iš Stories, galite naudoti „Instagram“ atsisiuntimo programą arba vaizdo įrašų atsisiuntimo programą. Paprastai naudojant šiuos įrankius reikia nukopijuoti nuorodą į istoriją arba vaizdo įrašą ir įklijuoti ją į atsisiuntimo programą, kad išsaugotumėte ją savo įrenginyje.
Nepamirškite atsisiųsti tik turinį, kurį turite leidimą naudoti, ir visada nurodykite pirminį kūrėją, jei bendrinate jį kitur.
Kaip ištrinti „Instagram“ paskyrą
Jei kada nors nuspręsite padaryti pertrauką arba visam laikui palikti „Instagram“, savo Instagram paskyrą galite ištrinti apsilankę „Instagram“ svetainės puslapyje „Ištrinti paskyrą“. Turėsite prisijungti, pasirinkti ištrynimo priežastį ir patvirtinti įvesdami slaptažodį.
Atminkite, kad ištrynimas yra visam laikui, o visos nuotraukos, vaizdo įrašai ir duomenys bus ištrinti. Jei nesate tikri, apsvarstykite galimybę laikinai išjungti paskyrą, kuri paslepia jūsų profilį, kol nuspręsite jį iš naujo suaktyvinti.
„Instagram Stories“ įtaka socialinės žiniasklaidos rinkodarai ir asmeninio prekės ženklo kūrimui yra neabejotina. Didindami savo istorijos rodinius, išlaisvinate potencialą giliau bendrauti su auditorija, išplėsti pasiekiamumą ir sukurti augimo galimybių.
Nepamirškite susitelkti ties aukštos kokybės įtraukiančio turinio kūrimu ir vadovaukitės patarimais bei geriausios praktikos pavyzdžiais, aprašytais šiame vadove, kad padidintumėte „Instagram Story“ peržiūrų skaičių. Naudodami strateginį planavimą ir kūrybišką pasakojimą galite paversti savo Instagram istorijas galingu ryšio ir išraiškos įrankiu.
Tikiuosi, kad šis vadovas suteikė jums vertingų įžvalgų ir veiksmingų strategijų, kaip padidinti jūsų buvimą Instagram. Atminkite, kad nuoseklumas, kūrybiškumas ir įsitraukimas yra raktas į sėkmę šioje dinamiškoje platformoje. Dabar eikite ir sužavėkite savo auditoriją, po vieną istoriją!
„Instagram Story“ peržiūrų padidinimas apima keletą taktikų. Pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų istorijos yra įtraukiančios, naudodami tokias funkcijas kaip apklausos, viktorinos ir interaktyvūs lipdukai. Be to, skelbkite nuosekliai ir optimaliu laiku, kai jūsų auditorija yra aktyviausia. Naudokite atitinkamas žymas su grotelėmis ir geografines žymas, kad padidintumėte savo pasiekiamumą, ir skatinkite sąveiką greitai atsakydami į komentarus ir pranešimus. Bendradarbiavimas su kitomis paskyromis ar influenceriais taip pat gali padėti atskleisti jūsų istorijas didesnei auditorijai. Galiausiai išanalizuokite įžvalgas, kad suprastumėte, koks turinys geriausiai atsiliepia jūsų žiūrovams, ir atitinkamai pritaikykite savo istorijas.
Geriausias laikas skelbti „Instagram“ istorijas priklauso nuo jūsų auditorijos demografinių rodiklių ir įpročių internete. Paprastai skelbimas aktyvumo piko valandomis, pvz., vidury ryto, pietų metu ir ankstyvą vakarą, gali padėti padidinti matomumą. Tačiau labai svarbu išanalizuoti auditorijos įžvalgas, kad nustatytumėte efektyviausią skelbimo laiką konkrečiai auditorijai.
Kad Instagram istorija taptų patrauklesnė, įtraukite interaktyvių funkcijų, pvz., apklausų, klausimų ir viktorinų. Naudokite vizualiai patrauklų turinį, eksperimentuokite su įvairiais formatais, pvz., bumerangais ir GIF, ir pridėkite teksto perdangas, kad pagerintumėte pasakojimą. Be to, užtikrinkite nuoseklų skelbimą ir palaikykite atitikimą auditorijos pomėgiams.