Geriausias laikas skelbti „TikTok“: maksimaliai padidinkite savo įsitraukimą

Sukurti 11 rugsėjo, 2024
asmuo, laikantis telefoną

„TikTok“ greitai tapo viena įtakingiausių socialinės žiniasklaidos platformų, o milijonai vartotojų visame pasaulyje kiekvieną dieną kuria ir vartoja turinį. Tačiau atsitiktiniu laiku paskelbimas gali neduoti geriausių vaizdo įrašų rezultatų. Platformos algoritmas skatina savalaikį įsitraukimą, o tai reiškia, kad akimirka, kai bendrinate turinį, gali tiesiogiai paveikti, kiek žmonių jį matys. Suprasti geriausią laiką skelbti „TikTok“ yra būtina kiekvienam, norinčiam maksimaliai padidinti savo matomumą ir pasiekti platesnę auditoriją. Šiame vadove išnagrinėsime optimalų paskelbimo laiką, kaip analizuoti savo auditorijos įpročius ir patarsime, kaip padidinti jūsų „TikTok“ buvimą.

Kodėl laikas yra svarbus „TikTok“.

„TikTok“ laikas yra labai svarbus, nes platformos algoritmas teikia pirmenybę turiniui pagal pradinį įsitraukimą. Kai paskelbiate tuo metu, kai jūsų tikslinė auditorija yra aktyviausia, jūsų turinys labiau tikėtina, kad iškart sulauks „Patinka“ paspaudimų, bendrinimų ir komentarų. Šis pradinis sąveikos pliūpsnis signalizuoja algoritmui, kad vaizdo įrašas įtraukia, todėl padidėja tikimybė, kad jis bus parodytas platesnei auditorijai. Tačiau paskelbus netinkamu laiku vaizdo įrašas gali būti nepastebėtas arba prarastas tarp daugybės kasdien įkeliamo turinio.

Pasaulyje geriausias laikas skelbti „TikTok“.

Įvairūs tyrimai rodo, kad bendras geriausias paskelbimo laikas, pagrįstas pasaulinėmis tendencijomis. Tyrimai rodo, kad geriausias laikas skelbti „TikTok“ yra nuo 6 iki 10 val. ir nuo 19 iki 23 val. (Rytų laiku). Šie langai atspindi, kada vartotojai greičiausiai bus aktyvūs – prieš pradėdami dieną arba baigę darbą ar mokyklą. Tačiau šie laikai turėtų būti gairės ir gali būti taikomi ne kiekvienam turinio kūrėjui. Tokie veiksniai kaip vieta, tikslinis demografinis rodiklis ir nišinis turinys gali turėti įtakos jūsų konkrečiam geriausiu laiku.

Kaip nustatyti auditorijai tinkamiausią laiką skelbti

Nors pasaulinės tendencijos yra geras atspirties taškas, norint tiksliai suderinti skelbimo strategiją, būtina išanalizuoti savo auditorijos elgesį. TikTok Pro paskyros funkcija siūlo išsamią analizę, leidžiančią stebėti, kada jūsų sekėjai yra aktyviausi. Išnagrinėję šias įžvalgas galite pakoreguoti savo paskelbimo tvarkaraštį, kad jis atitiktų auditorijos įpročius. Ieškokite modelių per kelias savaites, kad susidarytumėte aiškesnį vaizdą apie efektyviausią laiką, ir būkite pasirengę eksperimentuoti su įvairiais skelbimais

Patarimai, kaip maksimaliai padidinti įsitraukimą paskelbus

Kai nustatysite geriausią laiką skelbti „TikTok“, labai svarbu, kad jūsų auditorija būtų įtraukta, kai turinys bus paskelbtas. Atsakykite į komentarus, bendraukite su kitais vartotojais ir bendrinkite savo vaizdo įrašus kitose platformose, pvz., „Instagram“ ar „Twitter“, kad padidintumėte srautą. Svarbiausia yra nuoseklumas – reguliariai skelbdami skelbimus tinkamu laiku mokysite auditoriją tikėtis iš jūsų naujo turinio. Be to, apsvarstykite galimybę naudoti populiarius garsus, žymas su grotelėmis ir iššūkius, kad padidintumėte tikimybę, kad jūsų turinys išpopuliarės.

Išvada

Geriausio laiko paskelbti „TikTok“ paieška yra dinamiškas procesas, reikalaujantis bendro supratimo ir suasmenintos analizės. Sujungę pasaulinių tendencijų įžvalgas su konkrečiais duomenimis apie auditoriją, galite sukurti strategiją, kuri maksimaliai padidins jūsų įsitraukimą ir padidins jūsų matomumą platformoje. Nuoseklumas, reagavimas ir turinio kokybė padės užtikrinti, kad ne tik pasieksite savo auditoriją, bet ir išlaikysite jos susidomėjimą bei įtraukimą.

Nekantrus žmogus

Skirtingos laiko juostos labai įtakoja optimalų paskelbimo laiką. Svarbu žinoti, kur yra didžioji jūsų auditorijos dalis. Jei jūsų sekėjai yra iš įvairių regionų, stenkitės skelbti tuo metu, kai veiklos metu kelios laiko juostos sutampa, pvz., anksti ryte arba vėlai vakare.

Taip, jūsų kuriamo turinio tipas gali turėti įtakos tinkamiausiam paskelbimo laikui. Pavyzdžiui, studentams skirtas turinys gali pasirodyti geresnis vėlyvą popietę, o profesionalams skirtas turinys gali pasirodyti gerai anksti ryte arba per pietų pertraukas.

Rekomenduojama kas kelias savaites eksperimentuoti su skirtingu paskelbimo laiku, kad sužinotumėte apie auditorijos elgesio pokyčius. Tendencijos gali keistis, o augant ar keičiantis jūsų sekėjų skaičiui, norint išlaikyti įsitraukimą, būtina koreguoti tvarkaraštį.